9 de gen. 2012

Diumenge 8 i dilluns 9 de gener!

Després de 2 dies treballant a la nit, diumenge tenia ganes de sortir una mica i tot i haver sortit dissabte a la nit a les 12 em va sonar el despertador. Vaig sortir de Palau en direcció al Castell de Fluvià i vaig anar pujant amunt fins al Polell. Tot i haver dormit poc les cames em tiraven prou bé pero ja era tard i en comptes de seguir fins a Sant Elies vaig decidir baixar cap a l'ermita de Santa Susana que no hi havia estat mai.
Un cop a l'ermita, 4 fotos i vaig seguir baixant per un camí que no havia baixat mai que em va portar fins a la carretera. Un cop a la carretera baixada cap a Santa Margarita, Sant Esteve i cap a casa. En total van sortir 26km.

Avui dilluns, he deixat la bici aparcada i he anat a còrrer una mica pels voltants de Palau, en total han sortit uns 7km.

Demà dimarts toca pujar a Sant Elies en Btt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada