13 de gen. 2012

Pla de la Calma i el Sui 44km

Ja feia dies que em passava pel cap anar al Pla de la Calma i avui hem decidit pujar-hi. Aprofitant que hi anavem també hem volgut pujar al punt més alt que encara no hi haviem anat mai, el Sui.

De bon matí amb 1 grau al termòmetre hem sortit de Palau en direcció les piscines del Montseny per Carretera. Després de passar les piscines hem girat cap al camí que ens portarà al Pla de la Calma, una pujada constant de 10km on la casa del Molar ens marca la meitat de la pujada al quilòmetre 5 aprox.

Un cop a dalt al Pla de la Calma hem menjat una mica i hem anat direcció al Sui, molt fàcil d'arribar ja que nomès cal anar en direcció al cim que es veu just arribar a dalt, alguns troços s'han de fer baixant de la bici ja que hi ha força pedra. Un cop hi hem arribat 4 fotos i hem anat baixant per una zona de pedra que també hem tingut que baixar de la bici. Hem anat seguint cap al Turó del Samon on hem agafat una pista força ràpida que ens ha portat fins al Samon. Un cop al Samon anar baixant fins trobar la carretera que ens ha portat fins a Sant Esteve i Palau.

Adjunto el track de la ruta i el gràfic del desnivell:

Ver 13/01/12 Pla de la Calma i el Sui en un mapa más grande

En total han sortit uns 44km +1300m de desnivell positiu i més de 3 hores pedalant.