13 de febr. 2012

Bici aparcada! toca còrrer!!

Després d'haver treballat el divendres la nit em desperto dissabte al migdia, miro el mòbil i veig un missatge que em diuen per anar a fer un Sant Elies i la Cova corrent. No m'ho penso i ben dinat cap amunt!!!

Pujem per la trialera del Castell de Fluvià fins a l'Ermita de Sant Elies, un cop a l'Ermita parem 2 minuts i seguim pujant pel corriol que ens porta fins la Cova.

Foto a dalt la Cova:
Un cop a la Cova, baixada per pista "al trote" fins a baix.

En total van sortir 14.40km en 2hores 8minuts i 1600m de desnivell.

Deixo l'enllaç amb el track i el desnivell: http://connect.garmin.com/activity/148749901

2 comentaris:

  1. Un Liebster Blog Award per Titans del Montseny!

    El trobareu publicat al Setrill.

    Salutacions!

    ResponElimina
  2. Què tal company? Em dic David i visc a Palau. Mira, fa un any i mig que surto a córrer (abans m'anava molt més la natació), i pujo a Elies 3 o 4 vegades cada més. Jo surto des del darrer bar de Santa Margarida, on deixo la furgo. Et volia demanar que em descriguis una mica més el recorregut, si tens temps. Moltes gràcies,
    David

    ResponElimina