11 d’abr. 2012

CARRILLET Girona - Olot - Girona

El divendres passat tocava sortir a fer quilòmetres, per anar entrenant per a la Marató dels Monegros. (només ens queden 24 dies, quines ganes en tenim tots!!!!). Vam quedar nosaltres quatre, Martí, Bernat, Carles i jo, i uns amics de Sant Celoni, Jero, David i Andrés.
Sortíem de Palau a les 8 del matí per agafar el tren a les 8.36, però aquest va passar amb mitja hora de retard. Un cop a Girona, ens vam posar en marxa cap al carrilet. Un cop agafat el carrilet agafem un bon ritme a 21km/h, fins a Anglès, allà parada de rigor per menjar alguna barreta energètica i beure una mica d'aigua. Seguim tirant amunt fins arribar el poble d'Amer. Aquest troç baixant una mica el ritme. Des d'aquí ja ens posem rumb cap a Olot superant l'unic troç de pujada de la ruta. Veiem que el company Andrés es queda una mica enredera degut a que la roda de davant li va una mica frenada i no pot rodar amb comoditat. Un cop arribem a Olot, amb 64km a les cames, una parda de rigor a un bar del poble per menjar una mica i fer una bona cervesa ben fresca.
Amb tota la mandra el cos de després dinar, tornem a pujar sobre la bici, i anem rodant tranquil·lament per escalfar el cos. Trobem una font pel camí i aprofitem per omplir una mica d'aigua. Les cames ja comencen a estar escalfades i podem començar a rodar una mica més ràpid. La veritat es que la baixada es va fer una mica passada ja que t'obliga a pedalar tota l'estona per seguir un bon ritme.
Finalment arribem a Girona, les felicitacions corresponents amb els companys per la bona ruta realitzada i celebrar que no hi ha agut cap incident, ni cap averia.
Realment una ruta molt maca, amb un encant especial, que ens serveix per acostumar el cos a fer tirades llargues sobre la bici.

En total van sortir un 130km, una velocitat mitja de 19,6km/h, i 800m de desnivell positu acumulat (contant tot des de la sortida de casa fins a l'arribada)

Unes quantes fotos de la sortida: