10 d’abr. 2012

Pujada al Pla de la Calma i el Sui!

Amb una mica de retard pero tornem a actualitzar el blog! Entre els dies de festa que no hem parat no haviem pensat en actualitzar.

Fa dues setmanes dissabte al matí vam decidir pujar cap al Pla de la Calma i el Sui i la baixada per Cànoves.

Vam sortir a primera hora de Palautordera per carretera en direcció les picines de Montseny on vam agafar la pista que ens porta fins al Pla de la Calma passant pel Molar. La pujada constant és d'anar fent amb la parada sempre obligatòria al Molar per agafar forces.

Foto del Molar:
Un cop a dalt al Pla de la Calma parem 5minuts i continuem fins al cim del Sui on hi ha molt bones vistes pels tots costats. Per qui no ho sàpiga el Sui es el punt més alt del Pla de la Calma.
Un cop hem menjat una mica començem a baixar en direcció a Cànoves:

La baixada els primers KM son de pedra i corriol que alguns troços hem de baixar de la bici fins que no trobem amb la pista que baixa cap al castanyer den Cuc. Força estona baixant on passem pel Castanyer, Can Cuc i anem baixant fins al poble de Cànoves on agafem la carretera que ens porta cap a Sant Pere i Sant Antoni de Vilamajor on ens desviem per anar fins a Palau per Sanata.

En total van sortir uns 52km i 1400m d'alçada guanyada.